ZZP en MKB

Uw financiƫle administratie voortaan perfect op orde zonder de "hoofdprijs" te betalen?

Dat is wat u wilt en graag iedere maand opnieuw tegen een redelijke prijs en constante kwaliteit.


MIJN administratie assistent helpt ZZP-ers en het MKB zich te focussen op waar zij goed in zijn en neemt de administratieve lasten uit handen.


Door jarenlange ervaring in de accountancy, weet ik hoe belangrijk het voeren van een juiste, tijdige en volledige administratie is. Uw administratie is de basis van uw bedrijf waarop beslissingen gemaakt kunnen worden en waarmee u gericht uw onderneming kunt (bij)sturen.


Kernwoorden van MIJN administratie assistent zijn: betrokken, persoonlijk, vertrouwen, nauwkeurig, eerlijk, weloverwogen en verantwoord.


Een overzicht van veel voorkomende werkzaamheden voor ZZP-er en het MKB:


- Inrichten en opzetten van de administratie;

- Verzorgen van aangiften Omzetbelasting;

- Verweken en/of controleren van uw administratie;

- Facturatie;

- Debiteurenbeheer;

- Crediteurenbeheer.


Ook kan ik de volgende werkzaamheden voor u laten uitvoeren:


- Opstellen van jaarcijfers;

- Verzorgen salarisadministratie;

- Verzorgen van alle andere fiscale aangiften (w.o. aangifte Inkomstenbelasting en Vennootschapsbelasting);

- Aanvragen en wijzigen aanslagen Inkomstenbelasting / Zorgverzekeringswet;

- Bezwaarschriften en andere correspondentie naar Belastingdienst;

- Fiscale advisering.